KOSZYK JEST
PUSTY

FAQ

Formularz kontaktowy
  •  

P: Czy zakupy u Papierowego Potwora są bezpieczne?
O: Oczywiście, że tak! Papierowy Potwór to firma zarejestrowana w Polsce, każdy kupujący chroniony jest prawami konsumenta, m.in. do reklamacji uszkodzonego towaru oraz do zwrotu nienaruszonego towaru w przeciągu 14 dni. W razie problemów skontaktuj się z nami poprzez forumularz bądź e-mail. Staramy się odpisywać tak szybko jak to możliwe (w dniu roboczym zwykle między 10:00 a 19:00).

P: Czy mogę liczyć na jakiś gratis?
O: Tak, do większości zamówień dołączamy jakiś drobny upominek. Zwykle są to połówki arkuszy papieru, tekturki, mini sklejki lub kryształki. Część gratisów jest pełnowymiarowym produktem, zdarzają się wśród nich także produkty posiadające niewielką wadę, które ze względu na nią nie mogły trafić do sprzedaży.

P: Chcę złożyć zamówienie, ale widzę komunikat "Pole nie może być puste". Co robić?
O: Należy dokładnie uzupełnić wszystkie brakujące pola, które są potrzebne do nadania przesyłki. Pamiętaj, by numer ulicy i mieszkania nadać w osobnym okienku, obok pola na nazwę ulicy. Zaznacz również zapoznanie się z regulaminem. To powinno rozwiązać problem :-)

 
P: Czy jest możliwość uzyskania rabatu przy zakupach na firmę?
O: Tak. Istnieje możliwość uzyskania takiego rabatu na nasze papiery. Firmy zachęcamy do kontaktu poprzez e-mail bądź formularz. Należy podać dane firmy lub wyciąg z CEIDG, prześlemy ofertę w wiadomości zwrotnej. Zapraszamy do współpracy zarówno firmy handlowe, gdzie papiery będą przeznaczone do dalszej odsprzedaży, jak również pracownie artystyczne, przedszkola czy domy kultury.


P: Czy Papierowy Potwór będzie miał więcej papierów?
O: Tak! :-) Cały czas pracujemy nad nowymi wzorami. Zwykle dodajemy jedną nową kolekcję co 30-40 dni.


P: System wyliczył cenę dostawy mojej paczki. Jest dziwnie wysoka. Da się coś z tym zrobić?
O: Jeśli podejrzewasz, że mógł nastapić jakiś błąd, skontaktuj się z nami poprzez formularz bądź e-mail. Pamiętaj, że paczki pobraniowe są sporo droższe od tych opłacalnych z góry.


P: Czy mogę gdzieś wyrazić opinię o Papierowym Potworze?
O: Tak, możesz to zrobić tutaj: http://www.papierowy-potwor.pl/opinie_o_sklepie


P: Mieszkam za granicą, chciałbym/chciałabym dokonać przelewu w innej walucie. Czy to możliwe?

Tak, przyjmujemy płatności także w walutach EUR, GBP i USD. Skontaktuj się z nami poprzez formularz bądź e-mail aby otrzymać numer konta bankowego dla tych walut.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl