KOSZYK JEST
PUSTY

Regulamin

Regulamin Sprzedaży Sklepu Papierowy Potwór

§ 1
Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży Towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Papierowy Potwór.
Użyte w Regulaminie nazwy oznaczają:
Sprzedawca – Olga Szekalska wykonującą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod firmą Olga Szekalska-Studio, Al. Młodości 105, 23-204 Kraśnik, NIP: 7151938156, REGON: 364189952;
Sklep, Sklep internetowy - sklep prowadzony przez Sprzedawcę;
Konsument - osobę fizyczną dokonującą ze przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Klient – konsumenta, jak i inną osobę prawna, fizyczną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej dokonującą zakupów w Sklepie;
Towar – papiery, magnesy, scrapki, pudełka i inne rzeczy ruchome oferowane w Sklepie,
Kurier – przewoźnika, któremu Sprzedawca zleca dostawę zakupionego Towaru.
Zakup Towaru odbywa się na warunkach określonych niniejszym Regulaminem.
Niniejszy Regulamin może być kopiowany w całości lub części na dowolny nośnik cyfrowy lub drukowany przed złożeniem zamówienia.
Koszt połączeń telekomunikacyjnych ze Sprzedawcą jest zgodny z taryfą stosowaną przez operatora telekomunikacyjnego, z którego usług korzysta Klient.


§ 2
Informacja o Towarze

Wszystkie ceny Towarów zamieszczonych na stronie Sklepu internetowego Papierowy Potwór nie zawierają kosztów dostawy, ani podatku VAT (Sprzedawca jest zwolniony z podatku VAT).
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Towarów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
Sprzedawca informuje, że kolory wzorników zamieszczonych na stronie Sklepu internetowego Papierowy Potwór mogą się różnić z uwagi na parametry monitorów.


§ 3
Przyjmowanie i realizacja zamówień

Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę Papierowy Potwór bez przerwy.
Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego Papierowy Potwór.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że Towar jest dostępny w magazynie Sprzedawcy. Zamieszczenie ceny zerowej przy Towarach znajdujących się w ofercie zamówieniach oznacza, iż nie są one dostępne w danym momencie w magazynie Sprzedawcy i nie zostaną wysłane.
W przypadku niedostępności części Towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia). Dotyczy to także Towarów w danej chwili niedostępnych na stronie Sklepu.
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te Towary aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży, przy czym zamówienia płatne przy pobraniu są realizowane od razu, zamówienia płatne przedpłatą są realizowane po zaksięgowaniu zapłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia dokumentu sprzedaży (faktury podatnika zwolnionego z VAT). Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Sklepem drogą elektroniczną na adres sklep@papierowy-potwor.pl.


§ 4
Zamówienia w Sklepie internetowym

Przed rozpoczęciem składania zamówień poprzez stronę Sklepu internetowego Papierowy Potwór wymagana jest rejestracja Klienta. W wyniku rejestracji do podanego przez klienta loginu zostaje przypisane hasło.
Klient dokonuje pierwszej rejestracji poprzez:
wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz zaakceptowanie zawartych w nim warunków,
potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego przez kliknięcie na link zawarty w e-mailu rejestracyjnym, wysłanym przez Sklep internetowy na adres poczty elektronicznej podany przez klienta w formularzu rejestracyjnym.
Każdy kolejny zakup w sklepie internetowym wymaga zalogowania się poprzez podanie prawidłowego loginu oraz odpowiadającego mu hasła.
Dokonanie zakupu Towarów oferowanego przez sklep internetowy wymaga złożenia przez Klienta zamówienia na oznaczony Towar oraz jego potwierdzenia poprzez kliknięcie na przycisk „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

§ 5
Zapłata za zakupiony Towar

Zapłata za zakupiony Towar oraz za koszty przesłania zakupionego Towaru następuje za pobraniem przez Kuriera albo w formie przedpłaty - przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy lub za pośrednictwem Przelewy24.pl
W przelewie należy podać numer zamówienia. Za datę zapłaty przyjmuje się datę uznania przez bank rachunku bankowego Sprzedawcy (zaksięgowania zapłaty) kwotą należności.
Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę (bez VAT), powinien podać Sprzedawcy wszystkie dane, niezbędne do wystawienia faktury. Faktura domyślnie wystawiana jest na dane Klienta podane przy rejestracji, a nie dane do wysyłki podane w zamówieniu, chyba że klient wskaże inaczej.

§ 6
Dostawa zakupionego Towaru

Dostawa zakupionego Towaru zostanie dokonana za pomocą Kuriera – tj. Poczty Polskiej lub innego wybranego operatora pocztowego. Paczki nadawane są przed Sprzedawcę w zadeklarowanym w opisie Produktu czasie. Dostawa przesyłek kurierskich na terenie Polski następuje w terminie do 3 dni roboczych, w przypadku poczty polskiej czas doręczenia waha się od 2 do 14 dni roboczych, przesyłek priorytetowych InPost: od 2 dni do 14 dni roboczych, przesyłek paczkomatowych InPost: od 2 dni do 4 dni roboczych. Termin ten liczony jest od dnia wysyłki.
Opłata za dostawę zakupionego Towaru naliczana wg taryfy (cennika).
Przy jednorazowym zakupie Towaru za przedpłatą na kwotę co najmniej 250 zł Sklep pokrywa koszty dostawy Towaru za wyjątkiem dostaw wysyłanych zagranicę. W tych przypadkach koszty dostawy są ustalane indywidualnie z Klientem z uwzględnieniem wielkości przesyłki, wagi lub kraju dostawy.
Kurier po wysłaniu przesyłki z zamówionym Towarem przesyła Klientowi drogą elektroniczną lub sms-em potwierdzenie nadania przesyłki z zamówionym Towarem wraz z numerem przesyłki. Podczas odbioru przesyłki od Kuriera Klient jest zobowiązany sprawdzić, czy przesyłka jest nieuszkodzona lub czy opakowanie jest naruszone. W razie wątpliwości przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności Kuriera. Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki Klient stwierdzi, że dostarczony Towar posiada uszkodzenia, należy spisać protokół uszkodzenia, wykonać zdjęcia uszkodzonego Towaru oraz skontaktować ze Sprzedawcą w celu wymiany uszkodzonego Towaru.

§ 7
Uprawnienia Konsumentów

Zgodnie z art. 27 i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827) Klient – będący konsumentem w rozumieniu art. 221 k.c. - jest uprawniony do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, poprzez złożenie sprzedawcy stosownego oświadczenia na piśmie i zwrotu zakupionego Towaru w terminie 14 dni od otrzymania zakupionego Towaru Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.(POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY).
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności otrzymanych od Konsumenta, w tym kosztów dostarczenia Towaru, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy na rachunek wskazany przez Konsumenta lub przekazem pocztowym na wskazany przez niego adres.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (odesłania).
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru,
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku gdy przedmiotem sprzedaży jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje także Konsumentowi w przypadku zakupu grafik cyfrowych. Opłacenie zamówienia, w skład którego wchodzą pliki cyfrowe, oznacza utratę prawa do odstąpienia od umowy na dany produkt.

§ 8
Reklamacje

Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientom Towar bez wad. W przypadku dostarczenia Towaru wadliwego ponosi on odpowiedzialność za stwierdzone wady zakupionych Towarów na podstawie przepisów kodeksu cywilnego.
Klient zawiadamia Sprzedawcę o stwierdzonej niezgodności towaru pisemnie drogą pocztową lub drogą elektroniczną oraz dostarcza reklamowany Towar do siedziby Sprzedawcy.
W związku ze zgłoszoną reklamacją Klient może żądać: nieodpłatnej naprawy albo nieodpłatnej wymiany Towaru na nowy wolny od wad albo obniżenia zapłaconej ceny albo może odstąpić od umowy i żądać zwrotu zapłaconej ceny.
Sprzedawca jest zobowiązany potwierdzić przyjęcie reklamacji drogą elektroniczną, przesyłając Klientowi potwierdzenie oraz ustosunkować się do zgłoszonej reklamacji w terminie 14 dni od jej doręczenia i poinformować w tym terminie Klienta o sposobie jej rozstrzygnięcia. Zawiadomienie zostanie przesłane Klientowi drogę elektroniczną.
W przypadku obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy Sprzedawca przekazuje należność w terminie 14 dni od dnia uwzględnienia reklamacji przelewem na rachunek wskazany przez Klienta lub przekazem pocztowym na wskazany przez niego adres.


§ 9
Ochrona danych osobowych i polityka prywatności
Sprzedawca jest administratorem danych osobowych Klientów.
Poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie się do Sklepu internetowego Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez Sprzedawcę. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w Sklepie internetowym Papierowy Potwór.
Sprzedawca jest uprawniony, zgodnie z treścią art. 23 ust. 1 pkt 3 i 5 ustawy z dnia 9 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), do przetwarzania danych osobowych dla celów realizacji Umowy, marketingu bezpośredniego usług własnych.
Klientom przysługuje prawo do żądania od Sprzedawcy, jako administratora ich danych, uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy o ochronie danych osobowych albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
Sprzedawca jest uprawniony do ujawnienia danych osobowych przez siebie administrowanych jedynie organom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Sprzedawca wykorzystuje pliki „cookies”, w których znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sklepu, w szczególności procesu autoryzacji i zapamiętywania ustawień osobistych. Za pomocą plików „cookies” nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe. (POLITYKA PRYWATNOŚCI)

§ 10
Newsletter

Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w polu "Wpisz swój adres e-mail, jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje o promocjach". W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny (Newsletter) Sklepu Internetowego Papierowy Potwór, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sprzedawcę w swoim imieniu.
Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera samodzielnie, poprzez ponowne podanie swojego adresu e-mail w polu "Wpisz swój adres e-mail, jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje o promocjach".


§ 11
Wymagania techniczne i zakaz bezprawnych działań

Klient jest zobowiązany, dla prawidłowego korzystania z Sklepu internetowego, korzystać z aplikacji służącej do przeglądania zawartości sieci Internet (przeglądarka) oraz konta poczty elektronicznej (e-mail). Klient jest zobowiązany zapewnić we własnym zakresie powyższe urządzenie oraz konieczne oprogramowanie. Zaleca się korzystanie z najnowszych, zaktualizowanych wersji przeglądarek. Wymagania minimalne to: Chrome wersja 34 lub wyższa, Firefox wersja 28 lub wyższa, Opera wersja 12 lub wyższa, Safari wersja 5 lub wyższa. Sprzedawca rekomenduje Klientom zabezpieczenia urządzenia końcowego, które należy stosować jednocześnie:
zainstalowanie renomowanego oprogramowania antywirusowego i antyspamowego;
zainstalowanie zapory ogniowej (firewall);
bieżące aktualizowanie systemu operacyjnego obsługującego urządzenie końcowe.
Klient zobowiązany do powstrzymywania się od podejmowania działań o charakterze bezprawnym lub które mogłyby uniemożliwiać lub utrudniać innym Klientom prawidłowe korzystanie z Sklepu internetowego. W szczególności Klient jest zobowiązany jest do:
niewykorzystywania Sklepu w celu prowadzenia działalności niezgodnej z prawem lub w sposób mogący stanowić naruszenie prawa oraz utrudniający korzystanie z niego innym Klientom,
zabezpieczenia i ochrony poufnych danych takich jak np. hasła dostępowe,
niepodejmowania prób naruszenia zasobów systemowych Sprzedawcy do których Klient nie ma uprawnień,
przestrzegania ustawowego zakazu dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.


§ 12
Postanowienia końcowe

Sprzedawca jest uprawniony do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmieniony Regulamin obowiązuje od czasu opublikowania go na stronie Sklepu internetowego.
Niniejszy regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej na stronie www.Papierowy-potwor.pl
W sprawach nieuregulowanych w regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego w, tym kodeksu cywilnego.
Wszelkie spory pomiędzy Operatorem, a Partnerami Portalu będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl