Kontakt:
sklep@papierowy-potwor.plŚlub w błekitach
Męski shabby chic monochromatycznie
Urodzinowy notes
Monochromatyczna kartka w błękicie
Lawendowa kartka ślubna
Czekoladownik w kolorach brązu
Energetyczna kartka urodzinowa
Jesienna Nostalgia
Ślub w odcieniach zieleni
Rocznica w kolorach jesieni
Urodzinki w kolorach zieleni
Skarby lasu - ślubny exploding box
P: Czy zakupy u Papierowego Potwora są bezpieczne?
O: Oczywiście, że tak! Papierowy Potwór to firma zarejestrowana w Polsce, każdy kupujący chroniony jest prawami konsumenta, m.in. do reklamacji uszkodzonego towaru oraz do zwrotu nienaruszonego towaru w przeciągu 14 dni. W razie problemów skontaktuj się z nami poprzez forumularz bądź e-mail. Staramy się odpisywać tak szybko jak to możliwe (w dniu roboczym zwykle między 10:00 a 19:00).
P: Czy mogę liczyć na jakiś gratis?
O: Tak, do większości zamówień dołączamy jakiś drobny upominek. Zwykle są to połówki arkuszy papieru, tekturki, mini sklejki lub kryształki. Część gratisów jest pełnowymiarowym produktem, zdarzają się wśród nich także produkty posiadające niewielką wadę, które ze względu na nią nie mogły trafić do sprzedaży.
P: Chcę złożyć zamówienie, ale widzę komunikat "Pole nie może być puste". Co robić?
O: Należy dokładnie uzupełnić wszystkie brakujące pola, które są potrzebne do nadania przesyłki. Pamiętaj, by numer ulicy i mieszkania nadać w osobnym okienku, obok pola na nazwę ulicy. Zaznacz również zapoznanie się z regulaminem. To powinno rozwiązać problem :-)
P: Czy Papierowy Potwór będzie miał więcej papierów?
O: Tak! :-) Cały czas pracujemy nad nowymi wzorami. Zwykle dodajemy jedną nową kolekcję co 30-40 dni.
P: System wyliczył cenę dostawy mojej paczki. Jest dziwnie wysoka. Da się coś z tym zrobić?
O: Jeśli podejrzewasz, że mógł nastapić jakiś błąd, skontaktuj się z nami poprzez formularz bądź e-mail. Pamiętaj, że paczki pobraniowe są sporo droższe od tych opłacalnych z góry.
P: Czy mogę gdzieś wyrazić opinię o Papierowym Potworze?
O: Tak, możesz to zrobić tutaj: http://www.papierowy-potwor.pl/opinie_o_sklepie
P: Mieszkam za granicą, chciałbym/chciałabym dokonać przelewu w innej walucie. Czy to możliwe?
Tak, przyjmujemy płatności także w walutach EUR, GBP i USD. Skontaktuj się z nami poprzez formularz bądź e-mail aby otrzymać numer konta bankowego dla tych walut.